Projektkoordinátor
Azonnal átlátod a folyamatokat és projektkoordinálásban is tapasztalt vagy? Nem rettensz meg a JIRA és MS Office alkalmazásától sem? Ha az angolt is magabiztosan használod, jelentkezz Projekt Management Office csapatunkba medior pozícióra!
Milyen feladataid lesznek:
-
Domain támogatás a PMO oldalról
-
Feladatok nyomon követése és kezelése professzionális a csapatok számára
-
A projekt teljes életciklusának támogatása, projektalkotástól az ellenőrzésig
-
Folyamatos kapcsolattartás a bankon belüli több területtel és szakmai vezetőkkel
-
Jelentés a projekt állapotáról, előrehaladási jelentések készítése a vezetőség felé
-
Minőségbiztosítás és döntéshozatal előkészítése és fokozása
Mit ajánlunk:
-
Hibrid munkavégzés (heti 3 nap iroda)
-
Változatos feladatok - projekt alapú működés, sokszínű és széles ügyfélkör
-
Kötetlen hangulatú rendezvények a bográcsozástól kezdve az online szabadulószobákig
-
Külső és belső képzések (pl. LPS Akadémia, LPS Fórum), a szakmai fejlődésed folyamatos támogatása
-
Az igényeidtől függően alkalmazotti vagy alvállalkozói státusz
Kritériumok a munkával kapcsolatban:
-
Legalább 2-3 éves projektmenedzseri tapasztalat
-
Banki környezetben szerzett jártasság
-
Mély ismeretek az MS Office csomagban
-
JIRA, Confluence magabiztos használata
-
Magabiztos angol nyelvtudás
-
Erős problémamegoldó és együttműködési készség
Mi jelent előnyt:
-
Scrum és Kanban módszertan ismerete
-
Gyakorlati JIRA tapasztalat
-
Adminisztrációs és elemző képesség
-
PMP vagy PRINCE 2 gyakorlói minősítés
Szeretnél nálunk dolgozni? Küldj egy CV-t a karrier@lpsolutions.hu címre, vagy ajánlj valakit, akit megfelelőnek találsz a pozícióra!